24 Temmuz 2012 Salı

Ne Ararsan Var! Ama Ne Arıyodun?

Yorgunum, yorgunluktan kafamı kaldıramıyorum, ancak kafama yüzçarpıp sopsoğuk klima karşısına geçince biraz kendime gelebiliyorum. Çünkü bugün arkadaşla gezip tozacağımı bile bile gecenin köründe yatıp sabah 8 de kalktım.
Ama vallaha çok güzeldi geç yatma nedenim. Müthiş bir film izledim. Az sonra "herkese tavsiye ederim izlemesini" dicem de henüz erken.

Evet bu yazıda şarkısıydı, kitabıydı, oyunuydu, videosuydu, filmiydi paylaşıcam. Öneri olarak değil. "Tavsiye ederim izleyin" desem de sallamayın yani boş yere. Önermek benim ne haddime, di mi? Zaten birçoğunuzdan daha zevksizim. Anormalimsi bakışaçım normallerin beğendiği şeyleri beğenmekten öte cins şeyleri çok beğeniyor. O yüzden iki değerlendirmem olacak paylaştığım şeylerle ilgili:

  1. Bana göre nasıl? Şöyle.
  2. Normal insana göre nasıl? Ahan da böle.
Öyleyse başlıyoruz, ha?



Bu video çok güzel bir 2 yıllık bir oyunun başlangıcında gerçekleşen bir sahnesi, baya hoş bir kapışma sahnesi, grafikleri çok hoş, iddalı. Videoda görüntü kalitesi çok iyi değil. Emin olun oyunda bu görüntü gerçeğin bin katı daha gerçekçi ve kaliteli görülüyor.

  • Bana göre harika, bu oyunu herkes oynamalı. Bir kız olarak ben bunu deli gibi oynuyordum. 12 saat başından kalkmayıp artık elim joysticki tutamayacak hale geldiği için başından kalkmak zorunda kalmıştım.
  • Size göre şöyle olabilir: kızların zerre kadar ilgisini çekmez, erkeklerin çoğu beğenir.


Zuma, "bu oyunu bilmeyen ölsün" denecek tarzda bilindik ve bilinmesi gereken bir oyun. Her yaşa ve cinsiyete hitap ediyor. Daha iki gün önce 6 yaşındaki bir kız bunu gözümün önünde oynuyordu aynı sıralarda 50 sini geçmiş insanlar da bunu oynuyordu. Benim yaşıtlarım için zaten uygun. Sadece göz ve el koordinasyonu gelişmiş hızlı olması yetiyor insanın. Benim tek bir günde 1. kapıdan başlayıp sürpriz 13. kapıya kadar gelip bitirdiğim bir oyundur.

  • Ben sevdim. Gerçi merak ediyorum sevmediğim şeyi neden burda paylaşayım?
  • Size gelirsek... Beğenmezseniz ayıp olur. Ya mausu kullanma beceriniz zayıf ya da sabırsızsınız. Tahminen bayanların daha çok hoşuna gider.


Bu 27 dk lık videoyu izlemenize gerek yok başlarını izleseniz yeter. Yeni çıkmış sayılan. Baya güzel. Yine dikkatimi çekenler grafiklerin kalitesi. Aşk yani o grafikler.

  • Ben diyim süper
  • Siz diyin beğendim. Tabi ki bu da erkeklere yönelik. Kızlar zaten benim gibi istisnalar haricinde oyun oynayanınız yok biliyorum. O yüzden şansınıza küsün ve face teki oyunlarınıza devam edin.


Valla yorum yapmama gerek olmayan kendini anlatabilecek bir şarkı. Sadece dinleyin. Sonra isterseniz şarkı sözlerine bakın.

  • Devamlı dinleyebileceğim türde bir şarkı değil. Ama dinleyecek şey bulamadığımda keyif verip idare edecek kadar güzel.
  • İlk dinleyişte beğeneceğinize eminim. Ama büyük ihtimal sizi de zamanla sıkıp nadir dinleyeceğiniz bir şarkıya dönüşür.


Klibin hikayesi güzel, insan dizi izler gibi izliyo 3 dk kadar. Dinlemiş olma ihtimaliniz yüksek. Dinlemediyseniz bir şansınızı deneyin. Sevimli bir klip. Bence-sence yorumum olmayacak. Zaten sadece birkaç dinlemelik bir şarkı olduğu her bakış açısından belli.


Sanılanın aksine adı "Kadın yok ağlamak yok" değil de "Hayır kadın ağlamak yok" olan Bob Marley'nin çok bilindik şarkısı.

  • Ben beğendim efenim. Dinlerim yani!
  • Eskileri birazcık olsun seviyorsanız seveceğinize eminim.


Sözleri anlamlı, klasik bir dans müziği şeklinde olan ama benim tuhaf şekilde vazgeçilmezim olan bir şarkıdır. Herkese dinletmeye çalışmışımdır bunu.

  • Tek kelime: Taptım!
  • Dinlettiklerim arasında yarı yarıya beğenme oranı oldu. Basit bulma ihtimaliniz yüksek olsa da keman sizi ağlatacak.

Affedin beni ama film ve kitaba ayrı bölüm yaratmaya karar verdim. Başka yazıda artık. Ve biliyorum yukarıda yapıcam dedikten sonra bunu yazıp yapmıcam demek saçma. İyi yanına bakın: En azından dürüstüm!!!

 (Belki azıcık da tembel, alakayı siz kurun artık)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder