11 Ocak 2014 Cumartesi

Uyuyamıyooooooğğğğrrr



Uykudan başka bir dileğim yok, nerdeyse aylardır.
10 saat 15 saat uyuyayım demiyorum...
Yarım saat olsun ister, ister on dakika...
Yalnızca o an, uykum geldiği an uyumak istiyorum.
Uyku "o an" kıymetli, o an ihtiyaç, o an yemek yemek gibi doyurucu.
Uyku isteği geldiğinde uyuyabilmek öyle güzel bir olanak ki...
Çok yazık yaz tatilini sabahlayıp durmaya fırsat bilen ve bunu marifet sanan öğrenci milletine.
Daha yazık olanı da 10 tane yaz tatilini o biçim geçirip keyfi için uykusunu satıp ardından 11. yaz tatilinde-12. sınıf öncesi yaz tatilinde- koşturmacadan uyumaya fırsatı olmayanın durumu.
Evet, ben de o aptallardanım.
Marifet bilmesem de uykuyu ertelemekten çekinmezdim.
Şimdi ise o kadar kıymetli geliyor ki uyku, en keyif aldığım faaliyet haline geldi.
Uyumak için arkadaş görüşmelerini iptal eder, yazı yazma işini askıya alır, blogu sallamaz, saçı başı dağınık gezer olmak... Zombiler benden daha şanslı olurdu.
İşin kötü yanı çok uyuyorum ama fayda etmiyor. Bildim bileli ciddi bir uyku problemim olduğu için asla uykumu alamıyorum. Dediğim gibi 15 saat bile olsa fark etmez. 
Çok ve gerçekçi rüyalar görürüm.
Bilimsel açıklamasını bilmiyorum: rüya görmek dinlendirir mi yorar mı? Hiçbir fikrim yok. Umrumda da değil.
Uyandığımda hissettiğim şey bilimsel açıklamalardan daha kesin: YORGUNLUK.
Gözlerimi yumarkenki yorgunluktan fazla yorgunluk!
Sanki iki yaşam var: uyanık Naryaco'nunki ve uyuyan Naryaco'nunki. Şikayetten saymayın ancak uyanık yaşamın yorgunluğu yetmezmiş gibi üstüne uyurkenki yokken var gibi olan yaşanmışlık hissinin ağırlığı en azından bana fazla.
Aman be ne söylendim uyku uyku diye. Muhtemelen kimseye bir şey ifade etmeyecek :D.
Şimdi olayın başka yüzüne bakalım.
Günde 3 bardak, süt, süt tozu, krema, şeker atmadan, saf sert kahve içmeyi huy edindim ve 3 kahvenin 2 sini akşam vakti içerim.
Şöyle bir şey var, kahve uykumun gelmesini engellemiyor. Kahve içerken uyuyakaldığım çok olur benim. Gündüz-gece fark etmeden. Ancak bir gerçek var ki kahve denen lanet uyku kalitesini diplere vuruyor.
Yok arkadaş kanım kahveden arınana kadar asla kaliteli uyku mümkün olmuyor. Psikolojik midir nedendir bilmiyorum denedim ve tespitim şu ki en azından bir hafta kahve içmediğim zaman uyuduğum uyku hakkını verir oluyor.
Yine de derslerden ötürü kahveye sardım, yaz tatiline kadar bu böyle geçecek.
Kahvesiz günlerde de sık sık gördüğüm kabuslardan dolayı uykum bölünür ya da nedensiz yere saat başı uyanırım, yapacak bir şey yok :D
Neyseeee!
Boşverin :D
Herkese kaliteli, kesintisiz uykular diler ve kaçarım :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder