9 Temmuz 2014 Çarşamba

A Good Game/A Good Job

12 yıllık eğitim öğretim hayatımı çok aşırı ciddiye alarak geçirdim artık. Üniversitede o hataya düşmeyeceğim. Oyun gözüyle bakacağım. Güzel bir oyun :D

Üniversite esnasında en büyük hayalim kendime bir iş bulmak. Biliyorum tıp fakültesinde okumak zor olacak zaten yeterince ağır filan ama para kazanmayı öğrenmek istiyorum. Aileme yük olmaktan kısmen de olsa kurtulmak, kurtulamasam da hafifletmek istiyorum. O yüzden neler yapabilirim diye detaylı bir şeyler düşünmeye başladım.

 Bir bakalım neler düşünmüşüm...
  • Büyük ihtimalle İnglizce tıp fakültesini seçeceğim. Hem biraz kafa dinlemek hem de zaten iyi olan İngilizcemi iyice oturtmak adına hazırlık okurum İngilizce tıpı seçersem. Bunu düşününce İngilizcemi çok daha iyi bir yere getirebilirim ve çevirmenlik yapabilirim diye umuyorum. İlk alternatifim budur. Çok ciddi bir çevirmenlik düşünmeyin, dizi film alt yazıları filan en fazla işte... Zaten İngilizce alt yazılı izliyorum artık dizileri, sıkıldım çeviri hatalarını görmekten çünkü :D Ne bileyim işte olursa güzel olur bu. Tamam çok bir kazanç sağlamıyor ama dediğim gibi katkım olsun aileme, yeter o bana. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • ikinci fikrime gülebilirsiniz. Köpek gezdiricisi mi denir köpek bakıcılığı mı denir, anladınız siz onu, öyle bir iş olsa da olabilir. Köpekleri çok severim, onlarla ilgilenmeyi de. Hem onlarla geçirdiğim vakit bana huzur ve mutluluk verecektir paradan önemlisi o açıdan çok güzel olurdu. Ama... :D Ankara'da köpeklerine bakıcı arayan insanlar var mı bilmiyorum işte. Büyük ihtimalle de yoktur. Şansına küs Naryaco :D
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  •  Photoshopta oldukça iyiyimdir. Belki afiş, poster, broşür gibi şeyler için tasarım yapabilirim. Bu konuda profesyonellikle uzaktan yakından alakam yok, reklam sektöründe tanıdığım da yok. O yüzden bu seçeneği eledim sayın :D
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  •  Fotoğrafçılıkla da ilgileniyorum, biraz daha kendimi geliştirirsem belki bir fotoğrafçı asistanlığı kapabilirim ve zevkli de olur. Sürekli yeni mekanlar, eğlenceli ortamlarda bulunmak filan. Bu da olmaz büyük ihtimalle. O ayrı mesele :D

Düşündüğüm seçeneklere bakacak olursak işsiz kaldım sayılır :D En azından doktor olana kadar tabi ki de :D
Öyle işte millet...
Sayanora :D

-Naryaco


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder