18 Mayıs 2012 Cuma

Şekerimdir, tatlıyımdır, anlayan anlar beni

Bu başlığa şu an izliyor bulunduğum: Beni Affet dizisinden esinledim. Galiba diziydi, filmdi, reklamdı bunlar benim temel şey kaynağım. Iıı, hah, ilham kaynağım. Açıkçası konuşurken bazen bazı kelimeler aklıma gelmiyor ve iki saniye sonra hatırlayana kadar mal gibi kalıyorum ortada. Her neyse işte bugün günlerden cuma ve çok sıkıldım. Bloga bir gireyim dedim. Seviyoree ben blogları. Ama henüz ne yazacağımı bilmiyorum. Hayat hikayemden mi girsem, hayallerimden mi?
Geçmişim de geleceğim de bence gayet dinlenebilir şeyler. Fakat anlatması çok zahmetli geliyor. Ve bir yerden başlamak lazım. En iyisi önce kendimi tanıtayım ben...
Evet yarım saattir saçmalayan, bir yandan tivibu yu arkaplandan açan ancak izlemeyen kişiyim ben. Benimle ilgili şeyler benim elimde olsun isterim hep. İşte ismini bile kendi koymak isteyen biriyim ve benim koyduğum adım: "Naryaco". Tuhaf geldiğini biliyorum, anlamsız ya da. Ama ben bir şeyi güzel bulduktan sonra hiçbir şeyi umursamam. Eğlenmek istediğim zaman sadece eğlenirim gerisi beni ilgilendirmez. Kurallar çiğnenmek içindir kuralı görmezden geldiğim tek kuraldır. Yalnızlıktan nefret ettiğim gibi kalabalıktan da nefret ederim. Şekerimdir, tatlıyımdır, anlayan anlar beni. İş başına, okul moduna geçtiğimde katı ciddi inek olur, zil çalınca puahahhaah filan olurum. Gülümsemeyi sevdiren beş altı tane gamzem var kabak gibi yüzümde sırıtan. Kıvırcık kabarık saçlı bişeyim. Gözlerim bana göre mavi ama herkes koyu kahve diyor :D. Eh boy desen boy var, 1.80. Gevşek insan sevmem, soğuk insan sevmem. Yalanım yok insan seçerek arkadaş olurum; ancak her insanı severim.
Yaz tatiline girdiğime göre artık sık sık burdayım. Hoşgeldim, di mi?



bu yazıda en sevdiğim kısım:
Gülümsemeyi sevdiren beş altı tane gamzem var kabak gibi yüzümde sırıtan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder