26 Mayıs 2012 Cumartesi

Alelacele Bir Yazı

Şu an laptopu getirip film açmam içim içeride beni bekliyorlar ve ben kaçamak olarak blogumda takılıyorum. Açıkçası film teklifi benden gelmiş olsa da ne filmi izleyeceğimizi de bilmiyorum. Büyük ihtimal komedi ya da romantik olur. Ama izleyeceğim kişiler aile bireyleri olduğu için galiba komedi daha müsait. Doğrusu tuhaf oluyor aile bireyleriyle öpüşüp koklaşan romantik çiftleri izlemek. Ama komedi deyince American Pasta sı ya da Aşkzede gibi komedi filmlerini de göz önüne almak gerek tabi. Her neyse ya en son açtığım Justin Timberlake in oynadığı "Arkadaştan Öte" filmi zaten baştan fail vermişti. Bağışıklık kazandık bir nevi. Yine de komik ve eğlenceli filmler olduklarını söyleyebilirim, tabii. Ve burda "zaman kaybederken" şu an yakalanmış bulunuyorum. O yüzden kısa kesip gitmem  gerekiyor. Her neyse ya şu an 'ne istersem yapmalıyım' moodundayım. Ve canım ölümüne magnum gold yemek ve yazı yazmak istiyor. Yazı yazmak demişken de aklıma bir film geldi. Kız esir kampına düştüğünde bile ekmeğini verip yazmak için kağıt kalem alıyordu filan. Her neyse artık onu da sonra anlatırım. Görüşmek üzere. Sürekli buraya gelip eğer beni okuyan birileri varsa onları rahatsız etmeye başlamama az kaldı çünkü 6 gün sonra sınavlarım bitiyor. İşte o zaman vay halinize! Ama yine de beni seveceksiniz! Ve bu yazıyı okumamış olanlar bile, bir gün siz de beni seveceksiniz!!!!
See ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder