3 Haziran 2012 Pazar

Evet Gecenin Köründen, Sabahın Şaşısına


Saatler 00.22 yi gösteriyor ve karşınızda Naryaco veya Tinar. Tabii siz bunu okurken en azından yarım saat geçmiş olur.
Hatırlamadığım bir nedenden ötürü laptopun tarihini 11 gün kadar geriye aldığımdan, tarihe bir baktım, abo! Dalgınlıkla gerçek sandım. Bildiğin Kelebek Etkisi ile Zamanda Yolculuk filmleri arasında gidip geldim. Tanrıya şükür yok öle bişi ve ben o elli tane sınava tekrar girmek zorunda değilim.
Günüm nasıl geçti? Dıt gibi geçti, acınası mı dersin, ezik mi dersin, o ne lan mı dersin, öyle vahim bir gündü. Bugün için yaptığım büyük planda öğlen 3 arkadaş akşama 6 ya sonra da 8 e artarak toplanıyorduk. Ancak her şey benim planımın aksine şu şekilde gelişti:
Planı beraber yaptığım kız önce, gelemeyeceğini söylemek için bilmediğim bir numarandan aradı, birinci golü yedim!
Bu arada sabah buluşacağım arkadaşlardan biri geldi. Diğeri bakıyorum ortada yok. Gelmesi lazım beraber film izleyecektik diye aradım. Bilmem nerden annesinin arkadaşının evini taşıdıkları için o koskoca insanlar bunların evinde kalmışlar, misafirlermiş. O suyu kurayacasılar yüzünden gelemeyeceğini söyledi bana çekine çekine. Lan bi de korkuyorlar bana gelemeyeceklerini söylemekten, çünkü biliyolar benim bugünü 2 ay öncesinden nasıl heyecanla planladığımı. Madem çekiniyonuz gelemicez melemicez demeyin gelin direk, adam ekmek nedir ya? Ya heriflerin evini taşımasına yardım ediyorsun, gece evinde ağarlıyorsun ondan sonra 2 saat diplerinden ayrılmaya bizahmet hakkın olsun.
Yani 2 kez gol oldum. Üçüncüsü daha ağır kazık sayılır. Hiç ummadığı bir anda yakın bir arkdaşımın sevgilisi tesadüfen ordan geçtiği için yanımıza geldi, bizimle tanışmaya bile zahmet etmeden dostumu aldı götürdü. Bu da 3. ekilişim oldu hem de gecenin sonunda, son dakka golü!

İyi kötü bitti işte bu akşamda, ben mutluyum yine de, mutlu değilim desem kendimi çok pis enayi hissedeceğim için öyle diyorum.
Sıkıldım, yazıyı yazmaya başlayalı 40 dk geçmiş oha! 2 cümle yazıp bir tur yarış oynayınca böyle oldu demek ki.
Güzel klipler izledim bugün bir arkadaş sayesinde. Ben sevdiğim sanatçıya yönelik dinlediğimden şarkıları pek populer ve yeni şarkı bilmem. Müzik kanalı açılıp dinlemem, geberirim lan sıkıntıdan. O yüzden böyle müzik kanallarına katlanan arkadaşlardan müzik önerisi alıyorum. Geçen biri çok tavsiye etti diye açtım müzik kanalını, ah açmaz olaydım, görmez olaydım o klipleri.
Karşıma çıkan ilk klip Kenan Doğulu'nun "sıkı sıkı sar beni" diye yüzyıllık bir klibi. Bu arada klibin adını sıktım, nakaratı buydu diye. Adam kız gibi şaçları uzatmış, güya klip mısırda bir piramitte çekiliyor. "Sıkı sıkı sar beni" dediği esnada Kenan, bir iki kız Kenan'ı bir sandalyeye bağlayıp ipi doluyorlar. Yorumu siz yapın!
Diğeri de Somebody that I Used To Know şarkısının klibi, kahrolasıca klip Kenan'ın sıkı sıkısından da mantıksız. Güzelim suratlı adam kendine yazık etmiş o kadar.
Ama en çok da bugün izlediğim şu klip beni çok etkiledi, yeminle çok dramatikti sonu klibin kesinlikle sabredip izleyin, sonra yorumunuz ne olacak ölümüne merak ediyorum?
 
Call Me Maybe



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder