19 Haziran 2012 Salı

Yeah I'm New Girl!

Bir bakalım durumlara.
Yazı yazmayalı 1 haftayı geçmiş. Aslına bakarsanız geçen hafta çarşamba cillop gibi bir  yazıya başlamıştım hatta yazım şu şekilde başlıyordu:
"
Evet millet saat akşam sekizi geçiyor, birçoğunuz Hürrem'e akıyor, bir kısmınız PC başında pinekliyor, bir kısmınız da her ikisini yapıyor.
Ben, biricik Naryaconuz, ise mendile sümküre sümküre bir oluyor. Evet kahrolası alerjimden dolayı burnumda baraj açıldı, genzim yanıyor.
Tüm kıyafetlerimi boşaltıyım, havalandırayım bir dolapları dedim, odamı da havalandırıyım dedim, sonra da güzel koksun dedim oda parfümünü  boca ettim. Artık beynime vuran salaklığım mı alerji tepkisi mi bilmicem.
Ya da biricik yakın arkadaşım T nin dediği gibi klima yüzünden üşüttüm birden bire.
Üfff, şom ağızlı arkadaş istemiyom. Bunu okursan üstüne alınma T. T kendisini biliyor. bu arada çaktırmadan yüz ifadesi oldu "  T.T  " diye.
Yarın arkadaşla sinemaya gidecez ama derman yok bende.
Günlerdir dışarıda arkadaşlarla takılmaktan yooruldum ve birazcık da bıktım.
Ayrıca yememem gerektiği halde gizlice cips yedim, lays baharatlı, keşke zeytinli alsaydım diyorum.
Şaka gibi birden sivilcelerim çıktı cipsi yemeden önce.
Ama kararlıyım yaz sonuna kadar pürüzsüz bir cilt benim olacak. Ve siz de benim gibi pürüzsüz bir cilt istiyırsanız... deyip reklama başlasam keşke ne komik olurdu.
"
Fakat sonra aniden bir telefon aldım beni konsere götürmek isteyen! Ve 5 dk da ne giyeceğime karar verip giyinip saçımı yapıp atıştırmak için sandviçler hazırlayıp evden fırladım. Ah açıkçası çok isteyerek gitmemiştim konsere ve ne konseri olduğunu da söylemeyeceğim ama çok eğlenceliydi. Bayıldım.
Daha güzel olanı da neydi biliyor musunuz?
Gördüğüm en yakışıklı oğlanı gördüm orda. Kaç saat sürdüyse izledim falan hatta.
Ancak tanıştırılmak istendim onunla fakat kabul etmedim bile.
Adını da bilmiyordum tanımıyordum muhtemelen bir daha görmeyecektim de. Zaten görmedim de bir daha ama en azından üye olduğu topluluğu biliyorum ve adını da öğrendim. Wuuuuhhuuuu!

Ardından bu takıntımın da modası geçti. Şu an rahatım, free ve özgür.

Ama heralde fazla özgür takıldım ve kilo aldım. Ve bu kötü eğer daha fazla kilo alırsam sloganımı değiştirmek zorunda kalacağım. Bu arada boyum da uzayabilir onun için slogan değiştirmek sorun değil.


Bir de size müthiş bir dizi tavsiye ediyorum millet: New Girl.
Kesinlikle izlemeye değer birinci dereceden eğlenceli.
Baş karakterimiz Jess deli dolu, aldatılmış, kalbi kırık ama sevgi dolu, mutluluk ve üzüntüde kelimelerle şarkı şeklinde konuşmayı seven eğlenceli bir kız, bu arada öğretmen olduğuna inanmak zor, güzelliğinden bahsetmeme gerek yok zaten o koca maviş gözlerden sonra.
Sonra eski sevgilisine abartılı derecede takık onun arkasından kız gibi ağlayıp kendisini kandırmasına izin veren, hukuk fakültesini bırakıp barmenlik yapmayı tercih eden yakışıklılığa yakın ama daha çok sevimli olup, kendisine özgü mimikleri olan ev arkadaşı Nick var. Benim favori karakterim olur kendileri.
Koç var galiba gerçek adı Winston dı ya da öyle bişi. Kendisi pek dikkatimi çekmediği için adını bile hatırlamıyorum. Zenci sportif basketçimiz. Pardon jubilesini vermiş letonya dan amerika ya dönmüş ex basketçi. Basketi bıraktıktan sonra hayatının yönünü bulamamış Nick ve Jess in ev arkadaşı.
Son ev arkadaşımız da Schmidt. Emin değilim ama galiba Alman, öyleyse onu daha çok sevebilrim. Alman olduğunu düşündüren bol benli bembeyaz bir vücudu var. Bir de adında arka arkaya gelip "Şee" şeklinde okunan "Sch" harfleri var. Yakışıklı da olabilir olmaya da bilir. Gösteriş meraklısı cin gibi gözüken saftirik, çapkın ama istediği kızı ya tavlayamıyor ya da tavladığını fark etmiyor. Bir yandan da kedilerden korkuyor.


Bu diziden öğrendiğim birkaç şey var. Ne kadar doğrular bilmem.
  1. Hoşlanan kişiler ayakta sohbet ederken ayakları birbirine dönük olurmuş. Ne komik tesadüf değil mi?(!)
  2. Tavuk dansı diye bir şey varmış. 
  3. Uzun güzel saçlara hayran tek kız ben değilmişim erkeklerde.
  4. Bir buluşmadan önce erkeğe mesaj atarsan seninle dalga geçermiş.
www.dizimag.com/new-girl burdan direk diziye ulaşabilirsiniz. İstediğiniz diğer dizilere de burdan hızlı ve kaliteli bir şekilde ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder