11 Haziran 2012 Pazartesi

Vasıfsız bir insan



Aklım karıncalı her neyse güzel şarkı isteyen dinlesin ha?

canım istediği birkaç güzel resim foto filan paylaşacam baştan söyliyim dostlar bunları ben çekmedim.
Saygılar...
Bu arada fotoları yorumlıcam okumanızı tavsiye ederim!

 Şaşkın kafa çevirişine bir şey söylemeye kim kalkışabilir :D
Bu gülüşü görünce kafayı yiyen arkadaşlarım var benim :P
jackorgasm:

yeah that’s me - falling for the wrong guy
 İşte burda  yıkılıyor insan. Nasıl olabilir böyle bir çocuk o diğer çocuğa "Ara beni" işareti yapıp gülücük atıp çocuğa XOXO yazan kağıt verebilir ha soruyom size?
Vasıfsız bir mutluluk bunların ki ben de vasıfsız bir insan olduğum için paylaşayım dedim.
 Eline koluna mukayet ol çocuğum, yavrum, kızım!
Kilo vermek için birebir merdivenler! Ah birden aklıma küçükken merdivenden uçuşlarım geldi. Sonra merdiven korkuluğundan kayanlara çok özenirim ben...
Ehehehehehehe :D
Gölgemin fotoğrafını çekmişliğim çoktur, konuşmaya çalışmışlığım da var. Ama en çok üstüne basmaktan zevk alırım. Sonra bacaklarım gölgede daha uzun ve ince gözüküyro diye ona çok imrenirim. 
Ama bu o kadar tatlı ki bir neden sunmama bile gerek yok ^^
 Bu resmi ise sırf şu ızın yamuk ağzı çirkin ojeleri ve genel olarak tipiyle dalga geçmek için koydum.
Ah öyle uçmak vardı diyorum ve susuyorum...
İşte burda dur bir dakika. Bu çok fazla mı romantik bana mı öyle geliyor? Birde kız biraz daha az tiki olaydı iyiydi.
Kediler köpekler mi kapmış seni yavrum. Kıyamam. 
"Hayallerinin peşinden git"
Bir kahve kahvaltı hazırlayanı yok mu bunun ve o kadar coğrafyayla işi ne?
Türkiye'de en büyük korkum bir tusunami!
Ne va lo o kapıda? Aç kız, ben merak ettim!
Ben öyle şirin bakışlara gelecek kız değilim. Kapa çeneni de söyle rafadan mı yağda mı? 
Balık katliamı!
Bir içim su bebiş.
Bu kadar yeterli resim bence...
See Yaaaa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder