9 Haziran 2012 Cumartesi

Asadsfdhfgddsfsa

FİNEAS VE FÖRB
Aasdfdfghdghhdgfshahsdgahsdas!..
Hep bunu söyleyerek bir söze başlamak istemişimdir. Pardon yazarak diyecektim. Yani düşünsenize sözel olarak nasıl asdasdfhdajhdgasjhdg diyebilirim ki? Yetmiş tane sessiz harfi arka arkaya nasıl dile getirebilirim ki?
Şimdi bugünlerde ne oldu bir bakalım...
Dün karne günüydü. Dıt gibi başladı, allahına güzel bitti.
Adrenalinin stresin dorukta olduğu bir gündü, ne yazık ki detaylı olarak da anlatamıcam.
Karne geç verileceği için bir arkadaşla beraber başka bir arkadaşın partisine katılacaktık. Biz enayi gibi gitmişiz buluşma yerine. İki salak olarak buluşma yeri orası sandık... Bir saat sonra kendimizi toplanma yerinden oldukça uzak bir kafede bulduk. Meğer yanlış anlamışız mekanı. Ve geri yetişmemiz için okula 1 saat önce yola çıkmalıydık ve bu yüzden orda takılmak için sadece 15 dk mız vardı.
İçimden söve söve orayı kendime ve herkese gıcık ettim galiba.
İster istemez gergindim.
Neyse 15 dk yerine 30 dk dan fazla orda durup 20 dk da yetişmeyi umduk. Ve 30 dk geç kaldık.
Dakika mı tuttun gerizekalı derseniz diye söylüyorum, gerildiğim zaman gözümü saatten alamam.
Ha bir de ikimizin de şansına o gün ne sms i ne dk sı ne TL si vardı.
Ben bir gün öncesinden 1000 dk nın son dakikalarını yemiştim. O yüzden dımdızlak ortada kaldık. Acaba karneleri kaçırdık mı diye korkuyoruz filan. Almamız gerekiyordu çünkü.
Hiç ummayacağımız kişilere ödemeli atmak zorunda kaldık biz gelene kadar ortamı idare etsin diye. Ve ben arkadaşlarıma asla ödemeli atmam, bundan nefret ederim. Canı çıkasıca mecburiyet!
Okul çıkışı arkadaşın biriyle buluşacaktık, ben buluşma yerine ilk kez erken gittim ve yarım saat sonra ben arayınca gelemeyeceğini söyledi.
Günün sonu nasıl güzel geçti onu hatırlamıyorum. Galiba hiç beklemeden boş bir otobüs yakalayınca şanslı olduğumuzu düşünmüştük arkadaşımızla mutlu son oydu yani.
Ha bir de başka bir arkadaş geçen gün bana justin bieber-boyfriend i dinlettiği günden beri dilime aklıma takıldı kahrolası şarkı. Ya ben normalde ön yargıdan değil de Justin mastin dinlemem. Hatta bir kızla bana şunu dediği için çok dalga geçmişliğim var. "Ay metali kafan nasıl kaldırıyor. Valla ben bütün hafta sonu Justin Bieber-Boyfriend i dinledim bayılıyorum." Hala da dalga geçerim, hiç acımam.
Sadece bir şakıdan zarar gelmez galiba ya.
"if ay vaz yo boyfirend nevı leç yu go"
Yeaaa...
Şu an klavyede yazan ellerime kusmak istiyorum, o ne be!
Her neyse ya psikolojik saçmalama seansımı bitirdiğime göre alt simgelerde bekleyen sims ime dönebilirim.
En son üniversiteden mezun oldum ve çin e bir geziye gittim oyunda, wuuuu, çok heyecanlı!
Sim im kocaayak ı görmek istiyor. Çok bekler di mi!
Her neyse diyorum son kez.
Öcü böcü böy böy bay bay!
Lütfen bu müthiş son için bana küfretmeyin, ağzım bozuk olsa ben küfredebilirdim yazıyı batırdığım için. Ama küfretmem çünkü ağzım bozuk değil.
Ha bir de cümlemize iyi tatiller, hoş geldin temiz hava kum güneş yaz!
Ve o resimdeki çizgifilm çok saçmalayarak eğlendiriyor. İzleyin: Fineas ve Förb ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder