16 Eylül 2012 Pazar

Heyooo Okul mu dediniz Her neyse!..

Hey!
Ne kadar olduğunu bilmediğim bir zaman sonra, eğer hala okuyan olucaksa, merhabalar!!
Tatilin sonuna geldik. Yarın itibariyle 11. sınıfım. Gerçi son 2 haftam zaten öküz gibi ders çalışarak geçti. Dersane sayesinde. Hem yeni yılın dersleri hem de YGS ye yönelik tekrar filan. Saçma sapan işler anlayacağınız. Zaten bir de spor yaptığım için son iki hafta ölüm gibi geçti.
Bir de ödevleri yetiştirmeye çalışıyorum falan ki en büyük eziyet oydu zaten.
Her neyse işte okul bu iki haftadan sonra çok cazip geldi. Ve heyecanla bekliyorum.
Bu arada çok mutlu edici ve çok sinir bozucu şeyler oldu. Tatilin başından beri görüşmediğim ve özlediğim arkadaşlarımı görebildim sonunda. Gerçi birisi beni iki kez ekti ama olsun :D.
Ve ciddi ciddi tatil boyunca gezmekten arkadaşlarla görüşmekten bıktım yoruldum. Bi bakıma da iyi oldu, bu yıl itibariyle çünkü boş zaman olmayacak. Boş zaman olmadığı için yapacağım çok bi şey yok, yani havayı alcam :D.
Bu arada hala Disney Channel izliyorum bayıla bayıla.
Abur cuburdan kurtuldum neyse ki( şimdi bir dondurma olsa fena da olmaz ama) :D
Tatil boyunca ilhamım kaçtı gibi bir şey oldu ve okul açılırken birden geliverdi. Sadece blog manasında değil, resim ve üstünde çalıştığım ciddi yazılarla ilgili olarak.
Bunların yanı sıra normal arkadaşlarımın bazılarının tuhaf yönlerini öğrendim. İki yüzlü olanı mı desem, çıkarcılığını itiraf eden mi desem, yoksa nefret ettiği insana canım cicim diye davranarak sonra da bana güzel rol yaparım demesi falan filan... Başka birine böyle pislik özellikleri söyleseler o kişiler yüzlerine bakmaz bunların ama ben öyle değilim işte. Birisinin kötü yanını gördüm duydum diye uzaklaşamıyorum hatta tam olarak yargılamıyorum bile. "Sakın için arkadaş olduğum oldu." cümlesi de baya bir şok ediciydi ki, anlaşılan sadece şok olan ben değildim. Çünkü bu lafı arkadaş dolmuşta etti bunu duyan bizden alakasız bir yolcu "öyle arkadaşlık mı olur" diye atlayıverdi. Kesinlikle o an benim vermek isteyip veremediğim bir tepkiydi.
Haaa bir de tatil başında giydiğim pantolonlar şortlar bol geliyor artık, çoooook mutluyum :D.
Daldan dala atladım yine biliyorum ama şimdi gitmem lazım. Okul vaktinde görüşmek üzere. Yeni öğretim yılında iyi şanslar dileyin bana millet :D Herkese iyi bir okul yılı geçirmesini dilerim.


1 yorum:

  1. Yaz tatlilin benimkine benzer geçmiş ki şu disney channeld takıntısı bendede var şuan bile pc başında otururken televizyondan sesler geliyo aslında bi bakıma 7/24 izliyorum herneyse yeni öğretim yılın umarım başarılı geçer :)

    YanıtlaSil