22 Ekim 2012 Pazartesi

Veeee Beeeen

İyileşeli yalnızca bir-iki hafta oldu ve ben yine üşütmüş olma ihtimalindeyim ve bu çooook üzücü. Çünkü ben güzel güzel yatıp dinlenerek hop ilaç alıp şak diye iyileşerek geçirmem hastalıkları. Halsizliğim olmaz, sadece sesim gider ve burnum şarıl şarıl akar. Belki dinlensem çok iyi olur da dinlenmeyi gereksiz görüyorum. Ne tuhafım, hem gereksiz grüyorum diyorum hem de dinlenmiyorum diye şikayet ediyorum. Saçmalıyorum işte, alıştım artık kendime.
Erken yatmaktan da korkar oldum. Birkaç ay önce olmuş bir olay her erken yatışımda bana kabus olarak döndü. Son 5 yıldır çok fazla ve sürekli kabuslar görürdüm. Ta ki son 3-5 aya kadar. Derken bazı günler normal 7 saatlik uykumdan fazla uyumaya başladım ve kabuslar yeniden başladı. Olay da ciddi bir şey olsa hani, ama değil işte :D ! Birisiyle tartışmam sadece olay. Kabuslardaysa onunla sürekli barışıyoruz. Yok kardeşim barışmak marışmak istemiyorum o şahısla! Bir de o adi rüyalar aklımı karıştırıyo:
"Vay anam, bilinçaltım barışmak mı istiyooooo?"
"Of arkadaşlığımızın bitmesi hata mıydı yoksa?"
"Sanki onunla barışınca mutluydum rüyamda..."
"Suçlu kimdi ki yavvvv!??"
"Niye küsüşmüştük aceb?"
Bir haftadır bu kabusu da görmez oldum, oh mis, âlâ! :D
Anlayamadığım çok şey var. İnsan insandan nasıl soğuyor, bir anda nasıl dostlar yapyabancı oluyor? Gerçi bunu düşünmek bana düşmez. Veeee beeeen bana düşmeyen işlere karışmayı severim :D
Öncelikle insanı olduğu gibi kabul edeceksin kardeşim! Mesela beni böyle kabul et! Hazır-cevabım, biraz sertim, katı kurallarım olabilir, ya çok sakin ya aniden kızgın olabilirim.
İnanır mısınız, nefret ettiğim kimse yok. Çok affediciyimdir. Ama unutamam da. Unutursam zaten atılan kazıkları bu kendime haksızlık olur "yüce gönüllülük" falan değil.
Her neyse işte şu an tv2 de Acun Ilıca'nın İtalyan rolünde oynadığı berbat bir seslendirmesi olan tuhaf isimli bir film var. Bir tane ailenin evinin girişinde bu filmde, şu yazıyor "Köpekler ve erkekler giremez!". Filmden bunu duyduğum an yarıldımadsfgfhjklkhjghdfgsfs. Heaa bu arada Geniş Aile'nin çok yahşi Cevo'su da burda oynuyor.
Bu arada her zamankinden daha dağınık yazdığımı fark ettim, umarım sorun değildir. :)
Bir de bu aralar bir köpek alma ihtimalim var, mutluluktan uçmama neden olan, dua edinde şöyle pofuduk minnoş yastık gibi bir yavru köpek alalım.
Şimdilik hoşçakalın :)!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder