22 Ekim 2012 Pazartesi

Bana da Bir Instagram Verin ya!

Bir gelmişken çenem durmaz benim.
Fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. İyi iş de çıkararım kesinlikle. Bir fotoğraf makinam var. Profesyonel bir şey ve benm ilk göz ağrım, aynı zamanda tek makinam. 5 ya da 6 yıllık güzel bir heidye o bana. Yeni bir makina alsam bile ondan vazgeçemem. Sadece ben değil, ona poz veren herkes aşık oluyor ona. :D Aslında problemli bir makina, çözülemeyen bir gecikme problemi var. Bastığın anda cıgırt diye çekmesi gerekirken keyfi geldiğinde çekiyor adeta. İki saat flaşı göz alıyor. Yine de onu bu zahmetli haliyle gerkes seviyor. Eşek şansı var bu makina da ya, en büyük şansı da benim elime düşmesi. Onu alırken ben de şanslıydım. Sadece lens fiyatına ve sıfırdan aldım o fotoğraf makinasını. Ailemin aniden gezerken "Madem o kadar istiyorsun..." dierek birden aldığı bir hediye. Geçici bir heves olduğuna emin olarak almışlardı. Geçici heves değildi tabi ki ama onlar muhtemelen hala öyle düşünüyorlar :D. Çünkü bir ziyarette, toplu yemekte, düğünde, eğlencede bendne çekim yapmalarını istedikleirnde asla yapmam. Sadece kendi arkadaş ortamımla kafam rahatken çekim yaparım. Çektiğim insan da fotojenikse gerçekten photoshop a gerek kalmayan fotoğraflar çıkıyor ortaya. Ya da evde durduk yere bir ilham geliyor ve eşyaların, annemin çiçeklerinin minik ayrıntılarıyla uğraşıyorum.
Yazı, fotoğraf ve resim... Hepsiyle ilgileniyorum. Bunlar için ilhamın zorunlu olduğuna da inanıyorum. Bu yaz boyunca az yazı yazmam ve çizmeme karşılık bol fotoğraf çektim. Şimdiyse tam tersi oluyor. Yazmak için deliriyorum, dersanede dersin boş son 5 dakikasında hayalimdeki insanı çiziyorum. Fotoğraf çekmiyorum!
Sonra bir baktım her yer karınca gibi instagram kaynamaya başladı. IPhone ya da Samsung lar filan sağolsun, instagram sağolsun. Eskiden her eline Canon veya Nikon alan kendini fotoğrafçı sanıyordu, artık cebine çekim kalitesi iyi olan bir telefon atan fotoğrafçı oldu!
Benim neyim eksik(!) de instagramım falan yok! Sadece orjinal profesyonel bir makinam ve 5 yıllık fotoğraf geçmişim var(!) :D Ha bir de 7 yıllık photoshop çalışmam var. Tabi boş işler bunlar, ben gidip yarın bir iphone filan alayım hemen instagram indireyim de yıllardır olamadığım sanatçı kimliğine kavuşayım. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder