21 Ocak 2015 Çarşamba

Özet geçeyim dedim gelip geçişimden

Bir dolu plan yapmıştım bu sene için. Ankara'ya gittiğimde iş bulacaktım, para biriktirecektim. Sürekli konsere gidip, söyleşilere, konferanslara katılacaktım, her hafta en azından sinemaya gitme olayımı sürdürecektim, bir dolu dizi izleyecektim yabancı vs...
Tabi hiçbirini beceremedim. Onun yerine yeni arkadaşlarımla sürekli gezdim tozdum, ya hep uykusuzdum ya da deli gibi uyuyordum, yurdum merkeze ve okula çok uzak olduğu, çok fazla yürümem ve metrolarda sürünmem gerektiği için bir süre sonra gezme tozma işi de "YETHER" dedirtti. Yine de bırakmadım tabi.

Çok güzel insanlar tanıdım, gerçekten kısacık zamanda dost diyebileceğim insan pozisyonuna geçtiler hayatımda bazıları. Oysa ben cidden endişeleniyordum, kimseyi tanımadan gittiğim o şehirde arkadaş edinmekte zorlanmaktan. Aksine o kadar kolay oldu ki. Birilerini tanıyorsun onlar sayesinde başka birileriyle tanışıyorsun, harika bir zincirleme! O kadar kolay oldu ki şaştım çünkü nasıl arkadaş edinildiğini unuttum sayılır. Lisenin başında o kadar çok kişi tanıdım ki ve lise bitene kadar o kişiler hep çevremde olduğu için, herkes birbirinden bir şekilde tanıdık olduğu için hatırlamıyordum.
İşin kötü yanı hiç şeker yemiyor olsam bile poğaça simit yemek zorunda kaldım, fast food a gömülmek zorunda kaldım. Sonuç mu? Şaşırmayacaksınız. Kilo aldım bu kez :D

Amaaaaa hepsi geçti. Eylüle kadar rahatım, eylülden sonrasına ise bu kez daha hazırlıklıyım. Gerçi bu yıl hazırlıktım, seneye artık ingilizce tıpa başlamış olacağım resmen. Bakalım nasıl idare edeceğim? İngilizcem yeterince iyi olduğu için hazırlık hemen hemen hiç çalışmadan geçti, bir tek yeni kelimeler ezberledim hatta onca zamanda. Ama dersleri tamamen ingilizce görecek olmak düşündürüyor tabi. Bu yüzden eylüle kadar olan boşluğumda tabi ki de ingilizceyi elden düşürmeyeceğim. Yanına da öğrenmek için başka bir dil daha belirledim. Biraz uç bir dil belirlemiş oldum sonuçta. Japonca ve japonca işine girişeli oldu biraz. Zevkli yeni bir alfabe öğrenmek öncelikle. Zaten animeler ve mangalar sayesinde Japon kültürüne ilgim vardı böylece her şey daha zevkli hale geliyor. Kendi kendime internetten öğrenmeye çalışmak süper kolay değil gerçi ama olsun. Buna değer.

    NOT:
Nihahaha artık buralarda benim de borum ötecek!!! :D

Bu sefer de baktım ki "bloga yazayım, yazayım hadi!" diye kendimi hırpalıyorum hoşuma gitti bir kere.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder